جناب دکتر ساداتی نژاد در جلسه با رسانههای کشاورزی بیان کرد:
اقتدار غذایی در گرو اقتدار رسانهای است
- ️در سال ۱۴۰۲ با تغییر نگرش و ایجاد یک خط مشی جدید در حوزه رسانهای کشاورزی کشور، باید جایگاه شایستهای برای رسانههای بخش کشاورزی پایهریزی کنیم، تا در سالهای آینده نیز مورد استفاده قرار گیرد.
- ️رسانه یک ضرورت برای بخش کشاورزی کشور است، بخش کشاورزی عامل قدرت در کشور است و برای حمایت از کشاورزان باید جایگاه رسانهها در بخش کشاورزی را برای مردم بازتعریف کرده و از ظرفیت رسانهها برای نمایان کردن نقاط قوت بخش کشاورزی و رفع نقاط ضعف استفاده کنیم.
- ️اقتدار غذایی به اقتدار رسانهای نیاز دارد، کشاورزی بخش قدرتمندی است که به رسانههای قدرتمند نیاز دارد، بنابراین رسانهها با تغییر نگرش و استفاده از ابزارها و روشهای جدید رسانهای و با جهاد تبیین در حوزه غذا و کشاورزی، میتوانند رسالت خود را به انجام برسانند.
- ️ سازمان تعاون روستایی با انجام وظیفه بازاررسانی به عنوان اصلیترین بخش وزارت جهاد کشاورزی در مهار تورم نقشآفرین است و در این راستا رسانهها و نشریات تخصصی بخش کشاورزی باید تعاون روستایی را به عنوان سازمان حامی کشاورزان ایران در انجام این رسالت مهم یاری کنند.
2 در مورد “نقش رسانهها در ترغیب مردم برای حمایت از بخش کشاورزی”
قیمت گندم چی
با سلام.
با توجه به تغییرات در وزارت اعلام قیمت عقب افتاده”